HAKKIMIZDA

İstanbul Bilgi Üniversitesi İşletme Bölümü mezunu Erge Başak Ünsal üniversiteden mezun olduktan sonra kurumsal hayata adım attı ve kendi mesleği üzerine çalışmaya başladı.

Hobi olarak yaptığı takı tasarımcılığını profesyonel olarak devam ettirmeye karar verince Ağustos 2018’de kendi markası, Bodhita Jwlry’i yarattı. Böylece uzun yıllar hayalini kurduğu marka fikrini gerçeğe dönüştürmüş oldu.

 

Bodhita, Hint dilinde ‘hayatın rutin döngüsünden çıkıp, ruhun özgürleşmesi’ anlamına geliyor. Sanatçı ve yaratıcı bir ailede büyüyen tasarımcı bugüne kadar sevdiği işi yapmış olmasına rağmen yaratıcılığını kullanamadığı için kendisini hep eksik hissetmiş. Markası sayesinde bu eksikliği tamamladığı ve kendini artık daha özgür hissettiği için markasına Bodhita ismini verdi.

 

“Ancak yaratıcılığımı kullanabilince kendimi bulacağımı düşünüyordum. Ve sonunda oldu…Çoğumuz ölümle yaşam dengesinin arasında takılıp, kendimizi yansıtmayan işler yaparak hayatımızı geçirebiliyoruz. Markamın adı bu yüzden Bodhita. Ruhum artık daha özgür, içimdeki çocuk daha mutlu, çünkü enerjim üretimimle gözle görülen bir şekil alıyor.

Çocukluğumdan beri takılara ilgi duydum, üniversite yıllarımdan itibaren kendim yapmaya başladım ve tasarımlarımı yıllar sonra Bodhita markası adı altında topladım.” diyor tasarımcı.

 

Altın, gümüş, bronz, yarı değerli ve değerli taşlar kullanarak oluşturduğu koleksiyonları Bebek’teki showroomunda sergileyen tasarımcı tüm ürünleri kendi çizerek tasarlıyor. Sonrasında bu çizimler Kapalıçarşı’daki zanaatkarların el işçiliğiyle ürüne dönüştürülüyor. ‘Grano’ ve ‘Amazigh’ olmak üzere iki ana koleksiyonu olan Bodhita her koleksiyonunda ilhamını özgür ruhlu kadınlardan alıyor!